Subject: FW: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Jul 2025 08:44:38 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Karmo Lillepõld <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 17, 2025 3:46 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185

Tere,

Aitäh kiire tagasiside eest. Manuses täiendatud projekt.

1.	Lisatud seletuskirja lk 3 punkti 2.1. alla.
2.	Kaugused lisatud asendiplaanile.
3.	Lisan joonise EL-02
4.	Lisatud lk 5 punkti 2.2.1 alla
5.	Lisatud lk 7 punkti 2.4 alla
6.	Lisatud seletuskirja lk 3 punkti 2.1. alla.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

Tel 5656 7684

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, 17 July 2025 12:26
To: Karmo Lillepõld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185

Tere Karmo

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest
tulenevalt palun projekti korrigeerida:

1.	Seletuskirja lisada, et tehnovõrkude kavandamisel on lähtutud TRAM
tehnovõrkude nõuetest.
2.	Palun lisada joonisele puurimiskaevikute kaugused teekatte servast
ja liitumiskilbi kaugus sõidutee äärest.
3.	Vastavalt TRAM tehnovõrkude juhendi nõuete Lisale 3 lisada
joonisele astmeline katete taastamise joonis.

4.	Seletuskirja lisada riigiteemaal kaabli kulgemise osa.
5.	Seletuskirja lisada:  teemaa tuleb pärast tehnovõrgu paigaldamist
korrastada ja taastada haljastus kasvumulla ja murukülviga vastavalt
„Teetööde tehnilise kirjelduse“ viimase redaktsiooni peatükis –
„Maastikukujundustööd“ toodud kvaliteedinõuetele.
6.	Seletuskirja lisada, et riigitee maal on kõrvalekalded
kooskõlastatud projektist keelatud.

Palun korrigeeritud ja allkirjastatud projekt esitada otse minu e-posti
aadressile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Karmo Lillepõld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 10, 2025 3:02 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Kooskõlastamiseks projekt 25_LH932185

Tere,

Saadan Teile kooskõlastamiseks projekti 25_LH932185 „Suve tee 9/1
liitumine elektrivõrguga, Kloogaranna küla Lääne-Harju vald Harjumaakond“

Liitumiskilbi ja kaabli paigaldus 11399 Klooga suvilate tee maale km 0,25
– 0,26.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

E-Service AS

Mob: +372 56567684

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>